PASTA PO NASZEMU

sprzedający: Karpiowka
Lokalizacja: Bełżec, lubelskie
18,00 zł
opcje przesyłki    
Odbiór osobisty ? 0,00 zł
Kurier Inpost 2 dni 14,00 zł
Kurier Inpost pobranie 2 dni 16,00 zł
liczba sztuk
z 97 sztuk
Pasta po Naszemu z wędzonych ryb słodkowodnych jest w 100% naturalna, bezglutenowa, pasteryzowana i bez konserwantów. Zawiera w sobie wiele cennych składników odżywczych, które wzmacniają organizm. Głównym składnikiem pasty jest nasz Karp Wędzony, który został wpisany na Ministerialną Listę Produktów Tradycyjnych oraz uzyskał znak Jakość Tradycja. To dzięki połączeniu wędzonej ryby i ciecierzycy, zawdzięcza swój niepowtarzalny smak. Będzie ona idealną przekąską urozmaicającą codzienną dietę. Pyszna i delikatna, zadowoli niejedno podniebienie. 

Skład:  Wędzone ryby słodkowodne 85%, ciecierzyca, olej, pieprz, sól. 

PRODUKTY POCHODZĄ Z NASZEGO WŁASNEGO GOSPODARSTWA RYBACKIEGO BEŁŻEC.

Gospodarstwo Rybackie Bełżec istnieje prawie od 50 lat.Nasze stawy położone są na najczystszych terenach Roztocza, objętych programem Natura 2000.  Ryby hodujemy w sposób ekologiczny, tradycyjny i z  wielką pasją. Ryby dokarmiane są jedynie zbożem, co owocuje ich wybornym smakiem. W roku 2018 zostaliśmy najlepszym Gospodarstwem Rolnym w Polsce.


Inne produkty sprzedającego

Dostawa i płatność

  • Kurier- 20zł
  • Kurier pobranie- 25zł

Gwarancja

Data przydatności do spożycia jest widoczna na opakowaniu produktu.

Reklamacja

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczącej zawartej Umowy pod podany adres e-mail. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:
- imię, nazwisko, adres e-mail Kupującego
- datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamacje

W przypadku otrzymania uszkodzonego produktu, prosimy o zdjęcie obrazujące uszkodzenie. Jeżeli dane podane w reklamacji lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie.
- Sprzedający w terminie 14 dni od daty otrzymania w prawidłowej postaci reklamacji rozpatrzy ją.
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany adres e-mail kupującego, bądź adres poczty tradycyjnej.
Uprzejmie prosimy o nie odsyłanie reklamowanych produktów bez wcześniejszej konsultacji. W przypadku pytań, prosimy o kontakt telefoniczny.

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczącej zawartej Umowy pod podany adres e-mail. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:
- imię, nazwisko, adres e-mail Kupującego
- datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamacje
W przypadku otrzymania uszkodzonego produktu, prosimy o zdjęcie obrazujące uszkodzenie.
Jeżeli dane podane w reklamacji lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie. 
- Sprzedający w terminie 14 dni od daty otrzymania w prawidłowej postaci reklamacji rozpatrzy ją.
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany adres e-mail kupującego, bądź adres poczty tradycyjnej.
Uprzejmie prosimy o nie odsyłanie reklamowanych produktów bez wcześniejszej konsultacji.

W przypadku pytań, prosimy o kontakt telefoniczny.