Konfitura borówkowa delikatna

sprzedający: bluebetty
Lokalizacja: Jastrzębia Stara 6, mazowieckie
10,90 zł
opcje przesyłki    
Paczkomat InPost 48 h 14,90 zł
Paczka kurierem 24 h 22,00 zł
liczba sztuk
z 100 sztuk

Delikatna wegańska konfitura wysmażana 24 godziny bez dodatku żelatyny i konserwantów. Na 100 g konfitury zużyliśmy 250 g świeżych owoców borówki z własnej plantacji. Przepyszna, z widocznymi kawałkami całych owoców, doskonale sprawdzi się jako dodatek do deserów lub jako deser sam w sobie. 

Skład: 

świeże owoce borówki, cukier trzcinowy 

Wartości odżywcze w 100 g produktu:

białko 0,28 g

błonnik pokarmowy 2,19 g

cukry ogółem 27,27 g

wartość kaloryczna: 132 kcal 

Pojemność: 200g

Produkt pasteryzowany.  

Inne produkty sprzedającego

Dostawa i płatność

Przelewem za pośrednictwem Przelewy24. 

Gwarancja

Możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty zakupu bez konieczności podawania przyczyny. 

Wszelkie sprawy wyjaśniamy pod adresem shop@bluebetty.pl lub pod numerem telefonu 511 170 939.

Reklamacja

§ 9 REKLAMACJE

  1. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
  2. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym ? z zastrzeżeniem postanowień § 11 ust. 6 i 7 Regulaminu:
    1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
    2. przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
    3. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
    4. żądać usunięcia wady.
  3. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
  4. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Kupującego uprzywilejowanego - na koszt Sprzedawcy, na adres Dębnowola 26 05-640 Mogienica.
  5. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
  6. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
  7. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  8. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
    1. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
    4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.