Czekolada Rizza z Modica - CYTRUSY 100g IGP(ChOG)

sprzedający: TeknaFood
Lokalizacja: Gądki, wielkopolskie
14,50 zł
opcje przesyłki
Kurier DHL 3 dni robocze. 16,00 zł
liczba sztuk
z 15 sztuk

Szanowni Państwo!

Wyjątkowa CZEKOLADA z "Modica" , pierwsza czekolada na świecie z certyfikatem ChOG (Chronione oznaczenie geograficzne).

Świeża dostawa z lipca ! Poszerzyliśmy naszą gamę o nowe smaki!

Data ważności: 31.12.21r.

Składniki: kakao min.60%, gorzka masa kakaowa, cukier, naturalny aromat cytrusów 0,8%.

Waga: 100g

Charakterystyka: Wyrabiana w niskich temperaturach 42°C  by zachować właściwości zdrowotne ziaren kakaowca ( polifenole, przeciwutleniacze itp.) NIE KONSZOWANA I NIE HARTOWANA.

Szczegóły właściwości, pod zdjęciem.

jedyna taka na świecie…

Sekret tej delikatnej i kruchej słodkości tkwi w produkcji według oryginalnej receptury Azteckiej,

która od 1746 roku zachowana jest w mieście „Modica” na Sycylii.

Dzisiaj tradycja jest kontynuowana dzięki zaangażowaniu synów i wnuków Giuseppe (czwartego pokolenia),

którzy w ”Antica Dolceria Rizza” tworzą czekoladę z Modica

w taki sam sposób, bez zmiany składników i surowców, z tą samą

mądrością, pasją i miłością do czekolady... jak dawniej.

Historia

Jest to PIERWSZA ZNANA CZEKOLADA w Europie!

Pojawiła się na naszym kontynencie po raz pierwszy za czasów kolonizacji Ameryki przez Hiszpanów,

pod których panowaniem znajdowała się wówczas Sycylia.

I tak jak starożytni Aztecy tak i dziś czekoladę z Modica przygotowuje się tradycyjnie

NA ZIMNO, BEZPOŚREDNIO Z MASY KAKAOWCA!

Nowa szata graficzna oryginalnej czekolady "Antica dolceria Rizza"

Inne przedmioty sprzedającego

Dostawa i płatność

Dostawa i płatność

Dostawa kurierem DHL następuje  w przeciągu 3 dni roboczych po opłaceniu płatności za zamówienie.

Gwarancja

Gwarancja

Gwarantujemy najwyższą jakość Naszych produktów.

Reklamacja

Reklamacja

Szanowny Kliencie, 

dbamy o Twoje prawa, w tym także o prawo do złożenia reklamacji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas produktu oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej - z tytułu rękojmi

Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany produkt została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację ? w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej

Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.). 

Mamy obowiązek dostarczyć produkt bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem jednego roku od dnia jego wydania kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

  

Reklamację możesz złożyć na przykład: 

- pisemnie na adres: ul.Poznanska 3. 62-023 Gądki k.Poznania;

- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@teknats.com

Podaj w opisie reklamacji: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe ? ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

     

Dla umów sprzedaży zawartych
od 25 grudnia 2014 r. 

  

W tym wypadu uprawnienia mają co do zasady charakter równorzędny, co oznacza, że masz możliwość korzystania od razu zarówno z pierwszej, jak i drugiej grupy uprawnień:

1) Grupa: obniżenie ceny /zwrot pieniędzy

Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, możesz złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie wymienimy wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usuniemy. Ważne! Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już przez nas wymieniony lub naprawiany albo jeżeli nie uczyniliśmy zadość obowiązkowi wymiany produktu na wolny od wad lub usunięcia wady.

Jeżeli Klientem jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez nas zgodnie z postanowieniami powyżej usunięcia wady żądać wymiany produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie produktu do zgodności z umową sprzedaży w sposób wybrany przez Ciebie jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez nas. 

Ważne! Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

2) Grupa: naprawa/wymiana

Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, możesz żądać wymiany produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Możemy jednak odmówić zadośćuczynienia Twojemu żądaniu, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową produktu wadliwego w sposób wybrany przez Ciebie jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.

   

  

Pamiętaj, że klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na nasz koszt dostarczyć produkt wadliwy na adres: ul.Poznanska 3. 62-023 Gądki k.Poznania. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj produktu lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest nam udostępnić produkt w miejscu, w którym produkt się znajduje.

Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Ważne! Brak ustosunkowania się w powyższym terminie oznacza, że uznaliśmy reklamację za uzasadnioną.

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.